PROČ POLÉVKÁRNA?
Kači, proč právě Polévkárna? Proč ne třeba steak house?
Tenhle můj nápad vlastně vznikl kvůli mé velké chuti na velkou dobrou polévku. Zjistila jsem, že lidem v Olomouci chybí „dobrá polévka“. Velká, kvalitní, ze které se najíš, úplně Ti zastoupí hlavní jídlo. Zároveň znám hodně lidí, kteří to mají úplně stejně.
Takže se Olomoučané můžou těšit na klasickou českou kuchyni?
To rozhodně. Mám velmi ráda poctivou klasiku. Zároveň mě ale baví dát jí moderní tvář. Zůstat ale musí poctivá tradiční chuť.
Co je tedy pro Tebe ta top polévka?
Pro mě je naprosto bezkonkurenční polévkou tradiční česká Kulajda s hřibky a kopu koprem😊!
Vím, že jsi skvělá kuchařka. Jak jsi se to vlastně všechno naučila?
Naučila mě vařit moje úžasná babička. U ní jsem trávila prázdniny a volný čas. Bavilo mě vařit, a tak jsme se staly kamarádkami. Ve své vášni jsem pokračovala výběrem hotelové akademie v Rakousku. Je to jedna z nej škol v oboru ve střední Evropě. Naučila jsem se zde, jak být profesionál, jak dobře vařit z kvalitních potravin. Bylo štěstí, že zde vaří na plno a nešetří na surovinách.
Praxi jsem získala u své maminky v hotelu, kde jsem od střední školy vařila, připravovala hostiny. Své první prase jsem upekla v 16 letech 😊.
Tvoje zkušenosti v gastronomii nejsou jen z pozice kuchaře, že?
Ano, máš pravdu. Byla jsem také managerkou v Košicích pro dvě restaurace, které se nám podařilo dát na vyšší úroveň. Nevařila jsem, ale pracovala s kuchaři. Jenže jsem zjistila, že mě nebaví papíry, delegování a administrativa, ale že patřím do kuchyně.
Prostě ráda vařím. Baví mě vařit i ve volném čase pro své kamarády, rodinu a blízké. No a když to dělám ráda, tak je to potom znát i na talíři.
Vlastní podnik jsou ale z velké části i administrativa, papíry, delegování a vše to, co se Ti na „managerovaní“ nelíbilo?
To sice ano. Uznávám. A je to velká výzva. Jenže hlavně jde o koncept, kde chci vařit já a chci vařit pro lidi, které potkávám. Vidím, komu jídlo dávám a vidím jak lidem to, co vařím, chutná a moje kulinářská vášeň vidí i výsledek.
Je něco, co bys chtěla svým (budoucím) zákazníkům vzkázat?
DOBRÚ CHUŤ!